Alla inlägg under oktober 2011

Av Amela - 30 oktober 2011 08:59

Förra veckan köpte jag ett vintertäcke av märket Hurtta.
Imorrse fick Ruby använda det för första gången  
Då det var jätte kallt och regnade imorrse när vi skulle ut.




 

Av Amela - 27 oktober 2011 12:00

Idag var jag hund vakt åt en av grannarnas hundar.
En 6 månaders valp vid namn Charlie. Han är en Dansk/Svensk gårdshund.


♥ Här kommer lite bilder på honom & Ruby  ♥ 


                     

     

Av Amela - 23 oktober 2011 21:13

Full rulle har det vart hela dagen idag! Först fick Ruby leka av sig på gården med massa hundar sedan på eftermiddagen gick jag, Tina och hennes svärmor ut på långpromenad i Slottskogen. Vi hade med oss sammanlagt 7 st hundar. Varav 4 Tibetanska spaniels, 1 Golden Retriver, Ruby och Sali. Det var jätte kul och mycket bra motion!  
Vi stannade även och tittade på djuren,sen blev det en jätte god fika med kaffe och hemgjord morotskaka, mumms!! 

Ruby blev så trött när vi kom hem att hon somnade direkt haha  


    

Av Amela - 23 oktober 2011 21:06

Tjooohooo!!


Var ett tag sedan jag uppdaterade här. Så nu kommer bilder på Ruby och andra vovvar.   
Här om dagen var en granne över på fika med sina 2 hundar. Luke (Labbe) och Kelda (Parson Russell terrier)



Luke
   


Kelda 



Ruby och Kelda


   

Av Amela - 5 oktober 2011 17:46

Nu här det gått ca: 6 månader sen jag fick hem Ruby.
Här är en bild på hur hon såg ut som en 3 mån valp och nu när hon är 9 månader  

   

Av Amela - 5 oktober 2011 17:28

Nu är hösten verkligen i full gång med alla starka färger och löv som täcker gatorna.
Så varför inte bevara minnet av hösten med hjälp av fotografering?  


 ♥ ♥Här kommer bilder på Ruby bland höstens färger. ♥ ♥
      
   

Av Amela - 3 oktober 2011 14:41

Idag så åker jag o Ruby hem. Känns sådär, vi har det så kul här så en del av mig vill inte åka hem.    Men vi kommer få se dom snart igen då Evi ska ställas ut i Göteborg.   
 
       

 
Av Amela - 2 oktober 2011 16:13

Ruby fick prova på Evis tröja, som visade sig vara lite för stor.
Självklart så kommer lite bilder på henne i tröjan.   

                 

Ovido - Quiz & Flashcards