Direktlänk till inlägg 16 november 2011

Börjat med Agility!

Av Amela - 16 november 2011 21:10


Överlycklig matte och vovve!


I tisdags fick jag samtal från en hundskola här i Göteborg, dom frågade om jag ville gå med i en Agility kurs(då jag hade skickat en ansökan på deras hemsida om att vilja delta) Jag svarade "ja" och fick information att kursen skulle starta samma dag på kvällen, att jag var välkommen. Dock hade jag aldrig vart i den delen av Göteborg själv, så blev inte en lyckad början då jag kom försent och nästan gick vilse. Men själva kursen var super kul! Vi har övat lite hinder och balans övningar hemma på lekplatsen så Ruby viste ungefär vad som skulle göras på olika stationer. Hon har jätte duktig och tycker att det var så himla kul. Jag blev helt körd efteråt, har ju inte lika bra motion som henne haha.

Så det ska bli kul att gå dit varje vecka och se henne utvecklas. Kanske även tävla i framtiden,vem vet.    

 
 
Ingen bild

Mille cavalier :)

17 november 2011 07:08

Vad kul! Kanske vi någon gång träffas på en tävling då :)

Amela

18 november 2011 00:58

hehe aa kanske det :) skulle va kul

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amela - 2 januari 2012 18:19

Har gjort en ny hemsida åt Ruby så kommer inte skriva här mer.Här kommer adressen på den nya sidan  http://cavaruby.weebly.com/index.html ...

Av Amela - 31 december 2011 13:23

Tjoohoo!   Idag är det så himla fint ute, soligt med frost på marken.Så jag passade på att fota lite, var planerat att bara fota Ruby.Men självklart stötte vi på hennes hund kompisar.Så blev massa fina bilder på Ruby med hennes 2 kill kompisar. R...

Av Amela - 29 december 2011 11:13


Gomorrn på er! Här hemma har bara en av oss vaknat      Är det bara jag som har en morron trött hund?      ...

Av Amela - 26 december 2011 13:48

Tjooho!      Lyckades ta massa kort på Ruby när hon var mitt uppe i sitt busande.Hon är iaf duktig på att roa sig själv, bus fröken min ♥                                                        ...

Av Amela - 25 december 2011 12:04

  Tjoohoo alla jul glada där ute!   Igår firade jag och Ruby julen med Mats och hans familj. Det var helt underbart!   Massa folk som ville gosa med Ruby.Hon fick massa god jul mat och pussade på folk, åt av julgranen även terroriserade en lite...

Ovido - Quiz & Flashcards