Alla inlägg den 23 december 2011

Av Amela - 23 december 2011 23:47

God Jul & Gott Nytt År!
Från mig och Ruby   


Imorrn ska vi fira jul hos min bästa kill kompis och hans familj.
(Då min familj inte firar jul)
Urmysigt! Älskar traditionellt jul firande    


 

Av Amela - 23 december 2011 15:02


Snart är det jul men inget spelar nån roll längre förutom att Ruby ska bli pigg och frisk igen..


Under halva natten så mådde hon dåligt, hon spydde upp alla mat och var jätte orolig.
Jag höll koll på henne och försökte få henne att sova lite, men själv fick jag inte mycket till sömn.


Nu sover hon invirad i en varm filt, så får jag se hur hon kommer må senare.
Ska blöta ner hennes foder så hon får i sig nått iaf. Men blir hon inte bättre så får julen bli inställd.


Min lilla sjukling ♥
 
 



Ovido - Quiz & Flashcards