Alla inlägg den 26 september 2011

Av Amela - 26 september 2011 17:19

Idag klippte jag Rubys klor, ville göra henne fin inför resan på fredag.  
Så jag passade på att ta lite random bilder på henne o lite annat.
         
 


Hon fick en väldigt lyxig frukost igår. Med färskfoder,brokoli,korv o torrfoder.


Tvättade Rubys älsklings gosse djur, den var så smutsig, grå/svart. 

Men nu när den luktar gott o är ren men blev den inte lika intressant tyckte hon. Passade även på att köpa ett nytt gosse djur med en pip leksak, i form av en avlång fluffig kanin eller nått liknande  Den var iaf jätte billig på Netto haha.
        

Av Amela - 26 september 2011 16:06

Här kommer en del bilder från gårdagens kurs. Det var 8 eller 9 st hundar sammanlagt o Ruby var både yngst o minst av dom alla.    Men hon var jätte duktig o fick mycket beröm från alla. Man såg på henne hur mycket hon gillade att söka upp folk i skogen, så vi ska fortsätta träna på egen hand.


Ruby o Sali i bilen påväg till hund kursen.


Föst ut va en Rottweiler hane.
         


Sen va d min o Rubys tur. (Blev tyvärr inte många bilder på oss)   


     


Sen va d en Staffordshire bullterrier hane på tur.
         


Nästa hund ut var en Lappsk vallhunds tik.
       


Sen fick jag gå o gömma mig, då d var Salis tur att söka i skogen efter människor.
                   


Sen va d dags för en till Rottweiler hane.
             



O en till efter d..
     


Sista hunden ut var oxå en Rottweiler men en hona. Hon va jätte fin.   
             


Blev inte bara bilder på hundar, hittade en söt liten svamp i skogen.
   
 

Ovido - Quiz & Flashcards