Alla inlägg under september 2011

Av Amela - 21 september 2011 23:41

Var hundvakt år Sali här om dagen och filmade vovvarna när dom busade 

 
   

Av Amela - 21 september 2011 22:58

Här kommer en liten uppdatering på Ruby och hennes äventyr. 


Var på en hundrastgård med min lilla syster och några vänner. Självklart var Ruby med.
Här är lite bilder på henne och min lilla syster som tränar apportering.
                   


Senare på kvällen kom Tina över med Sali. Hundarna hade d lika kul som alltid och vi klädde upp Sali  

      

  

Förra veckan köpte mina föräldrar en hundbur åt Ruby som hon kan va i när vi hälsar på dom. Och såhär ser hon ut i sin fina bur.
      

Av Amela - 14 september 2011 21:09

Hej hopp!

Vart länge sen jag skrev eftersom min dator va paj så fick lämna in den på reperation  
Men nu har jag fått tebax den och här kommer massa nya bilder på Ruby.
Och lite nya video klipp, som jag kommer ladda up senare   

Här kommer lite bilder på Ruby o bästisen Sali   
            
 

Här kommer en läskig bild på min lill syrra som äter upp Ruby haha!  
 

Av Amela - 4 september 2011 22:50

Idag var det fint väder så jag passade på att vara ute mycket idag.
Först va min lill syrra här, då gick vi ut med Ruby o hade en liten piknick :)

Senare på kvällen gick jag o Ruby ut med en kompis till mig, vi gick en bra lång promenad i Slottskogen. Va nog ute o gick i en och en halvtimme. Känndes riktigt gött!   

Här kommer en bild på lill syrran o Ruby.  
   

Ovido - Quiz & Flashcards