Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Amela - 12 juli 2011 16:13


Idag var vi på hundrastgården i några timmar där fick Ruby leka med sin nya kompis Joker, som är en blandning av amstaff och amerikansk bulldog.
Det vara bara dom två på hela stället så det var jätte kul, fick hon leka av sig lite :)


Provade även lite agility, hon tyckte det var oroligt kul.Vilket känns skönt för jag hade ändå tänkt att hon skulle träna agility i framtiden när hon blir lite äldre.


Hundrastgården ligger precis vid ett hunddagis, där ska jag söka jobb efter sommaren,hoppas att jag får börja där! För då kan jag ha med Ruby på jobbet :)


Längtar tills jag får hem kameran som jag beställt igår, känner mig så handikappad utan den =P Man missar ju massa fina ögonblick :(

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards