Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Amela - 19 juli 2011 19:50


Idag när vi var ute och promenerade så träffade vi på en gammal dam med sin hund. Vi har träffat dom innan så vi stog där jätte länge och pratade :) Hund folk är så trevliga.


Här kommer lite bilder på hennes hund Selma,som är en blandras mellan Schäfer och Jämthund.


   


Här e en bild på hallon som växer i närheten, och en på Ruby när hon smaskar i sig hallonen   


   

Av Amela - 19 juli 2011 11:46


Efter att ha vart ute med Ruby på morgon promenad, ville jag göra några små klipp på henne,för skojs skull   


Här var det mest jag som provar ut olika vinklar och kollar hur kameran funkar på Ruby i dags ljus. Och såhär blev det  
  
Här försöker jag få henne att göra lite trix,men det går inte så bra haha.
(Är förskyld så jag knappt kan andas,ifall ni undrar varför jag andas som en blåval)  
 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards